Har du frågor om din faktura?

Till följd av den stora mängd fakturor som nu skickas ut har fiberenheten sammanställt information, till er som har frågor.

Fiberenheten har under november börjat skicka ut innestående fakturor för perioden 2019-2021.

Anledningen till att fakturorna uteblivit sedan 2019 är byte av driftsystem och följdproblem med faktureringsautomatiken.

 

Återkommande frågor

För att underlätta har fiberenheten samlat svar på återkommande frågor.

Klicka här för att läsa frågor och svar om faktureringen.

 

Kontakta fiberenheten:

Lättast är ifall ni kan maila in era frågor. Då kan handläggarna leta fram alla uppgifter för ert ärende innan de svarar er.

Ifall ni ringer, säg att ni har frågor om er bredbandsfaktura och vill bli kopplad till fiberenheten.

Skriv gärna med följande uppgifter i ert mail:

  • Ert ärende.
  • Fakturanummer.
  • Namn.
  • Adress som fakturan avser.
  • Telefonnummer så att vi kan ringa upp.

 

Tidplan och status för pågående fakturering

Klicka här för att se vilka fakturor som skickats ut och som skickas i närtid.